تاریخ : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 18 May , 2024
3

برنامه هفتم توسعه کشور کی نهایی می شود؟

  • کد خبر : 195653
  • 05 تیر 1402 - 15:11
برنامه هفتم توسعه کشور کی نهایی می شود؟
سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه گفت: با توجه به پیش بینی‌های لازم سعی خواهد شد که تا آخر شهریور ماه سال جاری بررسی لایحه برنامه هفتم در مجلس به اتمام برسد و سپس به شورای نگهبان جهت تایید نهایی ارسال شود

جمهوریت-سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه گفت: با توجه به پیش بینی‌های لازم سعی خواهد شد که تا آخر شهریور ماه سال جاری بررسی لایحه برنامه هفتم در مجلس به اتمام برسد و سپس به شورای نگهبان جهت تایید نهایی ارسال شود.محسن زنگنه سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه، صبح امروز (دوشنبه ۵ تیر) در نشست خبری که در حاشیه جلسه علنی مجلس برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت:  از زمان تقدیم لایحه برنامه هفتم توسعه توسط رئیس‌جمهور،  نمایندگان مجلس ۵ روز فرصت دارند تا پیشنهادات خود را ثبت کنند.

به گزارش تسنیم،وی افزود: همچنین کمیسیون‌های تخصصی ۱۰ روز فرصت دارند تا این لایحه را بررسی کنند و پیشنهادات خود را در کمیسیون تلفیق ثبت کنند. علاوه بر این کمیسیون‌های تخصصی باید گزارش نهایی خود را نیز به کمیسیون تلفیق ارائه کنند.

سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه گفت:  پس از آن کمیسیون تلفیق ۳ هفته کاری فرصت دارد تا پیشنهاد کمیسیون‌ها را بررسی کند و بعد از آن این گزارش بارگزاری شده  و نمایندگان ۱۰ روز فرصت دارند تا پیشنهادات خود را بر روی این گزارش ثبت کنند و بعد از آن توسط رئیس مجلس به صحن علنی آورده می‌شود.

زنگنه تصریح کرد: طبق آیین نامه داخلی مجلس، امکان افزایش زمان بررسی لایحه برنامه هفتم وجود دارد و با توجه به پیش بینی‌های لازم سعی خواهد شد که تا آخر شهریور ماه سال جاری بررسی لایحه برنامه هفتم در مجلس به اتمام برسد و سپس به شورای نگهبان جهت تایید نهایی ارسال شود.

بیشتر بخوانید:

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=195653

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰