تاریخ : سه شنبه, ۱۲ تیر , ۱۴۰۳ Tuesday, 2 July , 2024
3

نخستین رکورد تولید در سال ۱۴۰۲ ثبت شد

  • کد خبر : 185355
  • 04 اردیبهشت 1402 - 12:11
نخستین رکورد تولید در سال ۱۴۰۲ ثبت شد
بزرگترین تولیدکننده ورق گالوانیزه خودرو استان چهارمحال و بختیاری، نخستین رکورد تولید سال ۱۴۰۲ را ثبت کرد.

جمهوریت – «فضل‌الله رحمتی» سرپرست اداره کل صمت استان چهارمحال و بختیاری، گفت: تلاشگران ورق‌خودرو چهارمحال و بختیاری با تولید ۲۷ هزار و ۲۱۲ تن ورق گالوانیزه در فروردین‌ماه سال ۱۴۰۲ روند موفقیت‌آمیز رکوردشکنی‌های سال ۱۴۰۱ را ادامه دادند.

وی در ادامه افزود: کسب این افتخار در ۲۷ روز کاری و در شرایطی به دست آمد که خط تولید درچهار روز ابتدای فروردین‌ماه به علت تعمیرات عملاً متوقف بود

«حمید شجاعی» مدیرعامل شرکت ورق‌خودرو چهارمحال و بختیاری هم در این خصوص گفت: رکورد تولید ماهانه قبلی شرکت ورق‌خودرو مربوط به دی‌ماه گذشته به میزان ۲۷ هزار و ۸ تن است و میزان تولید در فروردین‌ماه سال جاری ۲۰۴ تن افزایش یافته است.

وی ثبت این عدد نتیجه زحمات، فداکاری و غیرت کارکنان زحمتکش خط مقدم تولید و سایر واحدهای پشتیبانی و بازرگانی بوده که با زبان روزه در ماه مبارک رمضان از هیچ کوششی فروگذار نکردند.

مدیرعامل شرکت ورق‌خودرو چهارمحال و بختیاری همچنین تاکید کرد: به فضل الهی و کوشش تیم‌های کاری در قسمت‌های گوناگون شرکت ورق خودرو، سال ۱۴۰۲ سال دستاورهای بزرگ در امر تولید و توسعه در جهت تحقق حداکثری شعار رشد تولید و مهار تورم خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=185355

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰