تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
4

انگیزه قتل دختر جوان توسط قهرمان کیک بوکسینگ

  • کد خبر : 184123
  • 23 فروردین 1402 - 18:43
انگیزه قتل دختر جوان توسط قهرمان کیک بوکسینگ
قاتل قهرمان کیک بوکسینگ بوده و با دختر جوان در ارتباط بود اما از چندی قبل به دختر مورد علاقه‌اش شک داشت.

جمهوریت – جوان ورزشکار در جنون عشق، دخترمورد علاقه‌اش را به طرز وحشیانه‌ای کشت.

این جنایت در مازندران رخ داد و همه هنوز در شوک بودند که قاتل فراری سوار بر خودرویش بازداشت شد.

به گزارش «ایران»، شامگاه روز جمعه مأموران پلیس محمود آباد در جریان قتل دختر جوانی به نام  آنیتا-ر قرار گرفتند و تیمی از مأموران پلیس برای حضور در صحنه جرم به روستای گالشپل بخش مرکزی

محمود آباد اعزام شدند.مأموران با جسد دختر جوانی که از ناحیه گردن هدف ضربات شیشه و وسایل نوک تیز قرار گرفته بود، روبه‌رو شدند و همین کافی بود تا تیمی از مأموران پلیس آگاهی مازندران همراه بازپرس ویژه قتل در محل حاضر شوند. تحقیقات پلیسی نشان از آن داشت که قاتل پسر جوانی است که با آنیتا رابطه عاطفی داشته است. با او بر سر مسائل اخلاقی درگیر و جنایت هولناک را رقم زده است.مأموران در ادامه پی بردند که قاتل ۳۰ ساله و آنیتا ۳۲ ساله اهل محمود آباد بودند و قاتل پس از جنایت پا به فرار گذاشته است.

تحقیقات نشان از آن داشت که قاتل یک ورزشکار به نام علی است که پس ازاین اتفاق، زندگی مخفیانه‌ای دارد تا اینکه سحرگاه ۱۲ فروردین ماه مأموران با دوربین پلاک خوان موفق به ردزنی قاتل فراری در جاده فیروزکوه شدند و در عملیاتی غافلگیرانه این قاتل ورزشکار را دستگیر کردند.

یکی از اهالی منطقه در خصوص این جنایت به خبرنگار ما گفت: قاتل قهرمان کیک بوکسینگ  بوده و با دختر جوان که اهل محمود آباد بود در ارتباط بوده است و روز حادثه دختر جوان و علی به خانه پدری این قهرمان می‌روند اما علی از چندی قبل به دختر مورد علاقه‌اش شک داشته است.

وی افزود: روز جنایت علی داخل خانه در خصوص شکی که به آنیتا داشته با او درگیر می‌شود و یکی از اهالی محل متوجه درگیری داخل خانه شده و ماجرا را به پدر علی اعلام می‌کند اما وقتی پدر علی وارد خانه می‌شود با جسد دختر جوان که با ضربات شیشه به قتل رسیده بود، روبه‌رو می‌شود.

 

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=184123

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰