تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024
5

فرشاد فلاحت زاده: فتح‌الله‌زاده نباید برود

  • کد خبر : 184107
  • 22 فروردین 1402 - 15:19
فرشاد فلاحت زاده: فتح‌الله‌زاده نباید برود
اگر استقلال داربی را ببرد، شانس قهرمانی افزایش می‌یابد

جمهوریت – یک پیشکسوت استقلال معتقد است که فتح الله زاده باید در باشگاه استقلال بماند و مشکلاتی را که برای این تیم ایجاد کرده، رفع کند!

فرشاد فلاحت زاده در گفت‌وگو با ایسنا، در ارزیابی از عملکرد استقلال مقابل آلومینیوم اراک، اظهار کرد: هر چند بازیکنان استقلال به دلیل حذف از آسیا شرایط روحی خوبی نداشتند اما در دیدار با آلومینیوم اراک جانانه جنگیدند و توانستند این تیم را که موقعیت زیادی برای برد داشت، شکست و جایگاه خود را در جدول ارتقاء دهند.

وی گفت: با توجه به اتفاقاتی که اخیرا باشگاه استقلال با آن مواجه است، این برد به نفع بازیکنان بود و بعد از این پیروزی روحیه مضاعفی گرفتند.

استقلال ۸۰ درصد شانس قهرمانی دارد

این پیشکسوت استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا می‌توان گفت که استقلال آماده‌ترین لیگ ایران است، افزود: هرچند حذف از آسیا تاثیر بسیار بدی روی روحیه بازیکنان داشت، اما استقلال یکی از تیم‌های خوب لیگ است و تا به امروز نتیجه قابل قبولی را کسب کرده و با تداوم این پیروزیها تا ۸۰ درصد شانس قهرمانی دارد.

اگر استقلال داربی را ببرد، شانس قهرمانی افزایش می‌یابد

فلاحت زاده با اشاره به بازی داربی، گفت: استقلال بازی بسیار حساس و سختی را در داربی با پرسپولیس دارد. اگر بتواند این بازی را به نفع خود به پایان برساند، شانس قهرمانی در لیگ هم زیاد خواهد بود، هرچند سپاهان نیز شرایط خوبی در جدول دارد و تا به امروز توانسته تیم‌های بالای جدول را شکست دهد. در مجموع تصور می‌کنم استقلال شرایط بسیار سختی برای قهرمانی دارد.

بعید است استقلال در آسیا حضور داشته باشد

وی با بیان این که حذف از آسیا تاثیر بسیار زیادی روی تیم استقلال داشت و در شان این تیم نبود، افزود: اگر استقلال به آسیا راه پیدا می‌کرد محک خوبی برای بازیکنان بود و می توانست دوباره در آسیا خودنمایی کند. هر چند تلاش بر این است که دوباره به آسیا برگردد که البته بعید به نظر می‌رسد.

فتح‌الله‌زاده باید مشکلاتی که ایجاد کرده را حل کند

پیشکسوت استقلال در پایان پیرامون این پرسش که چقدر استقلال نیاز به مدیران جدید دارد؟ خاطرنشان کرد: فتح الله زاده باید در استقلال بماند و کارها را پیش ببرد، او خود مشکلات مالی و یکسری حواشی را در استقلال ایجاد کرده که باید آنها را رفع کند و جوابگوی هواداران باشد. هر فرد دیگری که بخواهد جانشین او در استقلال شود قادر به حل مشکلات نخواهد بود. بنابراین فتح‌الله‌زاده باید در استقلال بماند و مشکلات را مرتفع کند.

بیشتر بخوانید:

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=184107

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰