تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
8

خودکشی مرد مسلح در حلقه محاصره پلیس

  • کد خبر : 182863
  • 15 فروردین 1402 - 1:53
خودکشی مرد مسلح در حلقه محاصره پلیس
در بازرسی بدنی از مرد جوان، مدارک شناسایی او به‌دست آمد و مشخص شد که او به اتهام قاچاق مواد‌مخدر و مظنون در قتل از سوی مقامات قضایی تحت تعقیب بوده است.

جمهوریت – نخستین پرونده‌ای که در سال۱۴۰۲ در دادسرای جنایی تهران تشکیل و تحقیقات برای کشف ابعاد بیشتر آن شروع شد مرگ یک متهم تحت تعقیب بود.

به گزارش همشهری، گزارش این حادثه پنجم فروردین به قاضی محمدمهدی براعه، بازپرس جنایی تهران اعلام شد. روز حادثه مأموران گشت پلیس به مرد جوانی که به‌صورت پیاده در حال عبور از خیابان نواب بود، مشکوک شدند و به او دستور ایست دادند. مرد مرموز به محض دیدن ماموران، با کلت کمری به سمت آنها شلیک کرد. در این حادثه تیری به شانه یکی از مأموران اصابت کرد و سایر مأموران به سرعت دست به اسلحه شدند. آنها ابتدا چندین بار به مرد مسلح هشدار دادند که اسلحه‌اش را روی زمین بگذارد و زمانی که مرد جوان بدون توجه به اخطار آنها به تیراندازی‌اش ادامه داد، مأموران اقدام به شلیک هوایی کردند.

دقایقی بعد مرد تیرانداز، ناگهان اسلحه را روی شقیقه‌اش قرار داد و با شلیک یک گلوله به زندگی خود پایان داد.در بازرسی بدنی از مرد جوان، مدارک شناسایی او به‌دست آمد و مشخص شد که او به اتهام قاچاق مواد‌مخدر و مظنون در قتل از سوی مقامات قضایی تحت تعقیب بوده است که تحقیقات در این پرونده ادامه دارد.

بیشتر بخوانید:

 

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=182863

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰