تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024
10

پیغام و پسخوان رییسی و بایدن درباره اعتراضات در ایران

  • کد خبر : 168493
  • 13 آبان 1401 - 15:37
پیغام و پسخوان رییسی و بایدن درباره اعتراضات در ایران

جمهوریت – جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در اظهاراتی عجیب ادعا کرده که ایران را به زودی آزاد خواهند کرد. به گزارش رویترز، جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا روز جمعه در گردهمایی در کالیفرنیا مدعی شد: نگران نباشید. ما ایران را آزاد خواهیم کرد. آن‌ها خودشان به زودی خودشان را آزاد می‌کنند. سید ابراهیم رییسی نیز […]

جمهوریتجو بایدن رئیس جمهور آمریکا در اظهاراتی عجیب ادعا کرده که ایران را به زودی آزاد خواهند کرد.

به گزارش رویترز، جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا روز جمعه در گردهمایی در کالیفرنیا مدعی شد: نگران نباشید. ما ایران را آزاد خواهیم کرد. آن‌ها خودشان به زودی خودشان را آزاد می‌کنند.

سید ابراهیم رییسی نیز در سخنرانی روز ۱۳ آبان در قبال این اظهارات رییس جمهور آمریکا گفته است :«چند ساعت قبل مطلع شدم رییس جمهور آمریکا گفته است که بنا به آزاد کردن ایران دارد، البته این حرف‌ها گفته می‌شد، اما شاید به دلیل حواس پرتی که دارد این بار علنی گفته است. آقای رییس‌جمهور، ایران ۴۳ سال قبل آزاد شد و بنا دارد که آزاد بماند»بیشتر بخوانید:

وی ادامه داد: امروز هرکس در کشور که در آشوب بدمد، بداند یا نداند، بخواهد یا نخواهد در جریان اهداف آمریکا و دشمنان این ملت حرکت کرده است و هرکس در جهت آرامش، رونق علم و تحصیل و دانش و صنعت گام بردارد، هر کس در جهت حرکت قطار پیشرفت کشور قدم بردارد در راستای اهداف و منافع ملت ایران بوده است. امروز دوگانه ما این است که هرکسی در جهت برهم زدن آرامش و دمیدن در آشوب و تنش گام بردارد بداند که در جهت اهداف آمریکا و دشمنان این ملت گام برداشته است.

رییسی افزود: آمریکایی‌ها خیال کردند می‌توانند آنچه در لیبی و برخی کشورها اجرا کردند را در ایران هم اجرایی کنند، زهی خیال باطل! چرا شما درس نمی‌گیرید از تجربه‌هایی که در این سال‌ها داشتید. آنچه شما بر سر ملت‌های مختلف آوردید در مقابل چشمان ماست.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=168493

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰