تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024
6
موش و گربه بازی به سبک فدراسیون فوتبال؛

آقای اسکوچیچ به خاطر خودت استعفا بده

  • کد خبر : 162986
  • 13 شهریور 1401 - 19:08
آقای اسکوچیچ به خاطر خودت استعفا بده
متاسفانه با رفتارهای فدراسیون فوتبال به نظر نمی رسد آینده روشنی در جام جهانی پیش رو تیم ملی باشد

جمهوریت – نواندیش نوشت : فدراسیون فوتبال مدت ها است که در وضعیت نابه سامانی حداقل به لحاظ تعیین تکلیف تیم ملی به سر می برد، کمتر از ۳ ماه دیگر به آغاز رقابت های جام جهانی باقی مانده و هنوز گویا تکلیف نیمکت تیم مشخص نیست. بعد از ماجراهای عجیب و غریب که در زمان سرپرستی ماجدی رخ داد و در نهایت با ابقای اسکوچیچ به پایان رسید حالا با انتخاب مهدی تاج دور تازه ای از گمانه زنی ها آغاز شده است.

مهدی تاج پیش از رسیدن به ریاست فدراسیون فوتبال هم اعلام کرده بود که در صورت رسیدن به این کرسی اولویت نخست وی بازگرداندن کارلوس کی روش خواهد بود و از طرفی رد پیشنهاد الاهلی مصر از سوی کیروش هم مزید بر علت شد که همه به این جمع بندی برسند که همه تصمیمات برای برکناری اسکوچیچ و بازگرداندن کیروش گرفته شده است.

از سوی دیگر به نظر می رسد اکثریت اعضای هیئت رئیسه هم همراه تاج هستند و با این اوصاف امضا نکردن حکم برکناری اسکوچیچ از سوی میرشاد ماجدی هم دردی دوا نخواهد کرد. نکته اما در تعلل و این بازی موش و گربه از سوی فدراسیون است که با وجود اینکه به نظر تصمیم خود را گرفته اند شهامتی برای اجرای آن ندارند و گویا منتظر بهانه می گردند.

از گوشه و کنار خبر می رسد که فدراسیون به شدت دنبال آن است تا با عدم کسب نتیجه از سوی تیم ملی در ۲ بازی مهم دوستانه پیش رو رسما به همکاری با اسکوچیچ پایان دهد و کیروش را به نیمکت تیم ملی بازگرداند، اقدامی که به این شکل نه تنها توهین به شخص اسکوچیچ که توهین به تیم ملی و از دست دادن زمان مهم آماده سازی است.

در حالی که دو بازی دوستانه پیش رو در آخرین فیفا دی قبل از جام جهانی می تواند فرصتی بی نهایت عالی برای بازیکنان و کادر تیم ملی جهت اماده سازی در راه این مسابقات باشد تعلل فدراسیون و انتشار اخباری این چنینی تنها منجر به بر هم زدن تمرکز بازیکنان و کادر فنی خواهد شد، بازیکنانی که پیش تر هم نشان دادند به شدت بر سر انتخاب سرمربی اختلاف نظر دارند و حالا هم هیچ بعید نیست تمایل به عدم نتیجه گیری در بازی های دوستانه پیش رو داشته باشند.

متاسفانه با رفتارهای فدراسیون فوتبال به نظر نمی رسد آینده روشنی در جام جهانی پیش رو تیم ملی باشد مگر اینکه شاهد معجزه باشیم، کاش حداقل آقای اسکوچیچ که راحت ترین صعود تیم ملی را به جام جهانی رقم زده نه به خاطر ما که به خاطر احترام به خودش و این رفتارهای نامناسبی که با وی صورت گرفته استفا دهد تا آقایان که تصمیم گرفته اند اما جرات اجرای آن را ندارند دست به کار شوند، در حال حاصر مهم ترین اصل برای تیم ملی داشتن آرامش است حالا چه با اسکوچیچ چه کی روش و چه هر کس دیگری!

بیشتر بخوانید:

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=162986

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰