تاریخ : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 4 May , 2024
7

آلودگی هوای تهران تا فردا ادامه دارد

  • کد خبر : 151414
  • 19 فروردین 1401 - 14:52
آلودگی هوای تهران تا فردا ادامه دارد
پرهیز از حضور در فضای باز برای همه افراد به‌ویژه سالمندان، خردسالان و افراد دارای سابقه بیماری های قلبی و ریوی توصیه می‌شود.

جمهوریت – معاون اداره کل هواشناسی استان تهران اظهار کرد: کیفیت هوای تهران امروز (۱۹ فروردین ماه) در شرایط خطرناک قرار دارد و برای همه گروه ها ناسالم است.

مازیار غلامی،با اشاره به هشدار نارنجی دراستان تهران از افزایش گردوخاک و ذرات معلق و کاهش کیفیت هوا و انباشت آلاینده‌های جوی به‌ویژه ذرات معلق خبر داد وگفت: این شرایط تا فردا(۲۰فروردین) ادامه دارد و هوا فردا هم مثل امروزدر بعضی ساعات به‌خصوص اوایل صبح برای گروه‌های حساس و در بعضی ساعات برای تمامی گروه‌ها ناسالم است.

 

وی ادامه داد:این توده گرد و غبار در کشور عراق تشکیل شده است و از سمت مرزهای غربی طی ۶ تا ۹ ساعت اخیر وارد تهران شده است و وزش باد شدید طی دیشب و امروز صبح و غبارهای محلی مزید بر علت شده است تا کیفیت هوا کاهش و غلظت آلاینده‌ها افزایش یابد.

معاون اداره کل هواشناسی استان تهران در پایان تصریح کرد:آسمان تهران امروز در شرایط بسیار ناسالم و خطرناک قرار دارد و پرهیز از حضور در فضای باز برای همه افراد به‌ویژه سالمندان، خردسالان و افراد دارای سابقه بیماری های قلبی و ریوی توصیه می‌شود.

بیشتر بخوانید:

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=151414

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰