تاریخ : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 4 May , 2024
15

خبر مهم روسیه از مذاکرات وین

  • کد خبر : 139251
  • 19 آذر 1400 - 23:18
خبر مهم روسیه از مذاکرات وین
«میخائیل اولیانوف» نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین اتریش در واکنش به اظهارات یک مقام ارشد اتحادیه اروپا که گفته بود مذاکرات وین در مسیر منطقی در حال پیش رفتن است در توییتی نوشت: این اظهارات مقام ارشد اتحادیه اروپا به دیدگاه ما در مورد وضعیت گفت‌وگوهای وین نزدیک است. مذاکره‌کنندگان توانستند برخی سوء تفاهمات را که در پایان هفته گذشته با آن مواجه شدیم برطرف کنند و کار عملی را آغاز کردند.

جمهوریت – تسنیم نوشت : نماینده روسیه نزد سازمان‌های بین‌‌المللی مستقر در وین اعلام کرد مذاکرات وین همچنان در جریان است و کارشناسان ایران و ۱+۴ در حال کار کردن روی متن توافق نهایی هستند.

میخائیل اولیانوف نماینده دائم روسیه نزد سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین که از طرف روسیه در مذاکرات کمیسیون مشترک برجام در وین حضور دارد، اعلام کرد کارشناسان ایران و ۱+۴ در حال حاضر روی سند نهایی توافق کار می‌کنند.

اولیانوف در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: «مذاکرات وین در جریان است. کارشناسان روی متن یک سند نهایی [توافق] کار می‌کنند. این کار مستلزم صرف زمان و تلاش زیادی است اما مشارکت‌کنندگان نتیجه‌گرا هستند.»

این دیپلمات ارشد روس پیش از این نیز در پیامی توئیتری اعلام کرده بود که مذاکره‌کنندگان توانسته‌اند برخی سوءتفاهماتی که هفته گذشته پیش آمده بود را برطرف و کار عملی برای دستیابی به توافق را آغاز کنند.

اخبار مرتبط :

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=139251

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰