تاریخ : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 6 May , 2024
15

انتقاد کیهان از منتقدان انتصاب‌های فامیلی دولت

  • کد خبر : 135770
  • 22 آبان 1400 - 12:32
انتقاد کیهان از منتقدان انتصاب‌های فامیلی دولت
کیهان نوشت : اخیرا «محمد-م» مدعی شد دولت رئیسی، دولت دامادهاست و اصولا انتصاب دامادها و برادرزن‌ها، یک کار ارزشمند محسوب می‌شود. او این ادعا را بدون ارائه حتی یک سند منتشر کرد .

جمهوریت : روزنامه کیهان نوشت: رسانه‌های زنجیره‌ای وابسته به ائتلاف اشرافی حاکم بر دولت سابق، بازی تکرار پرحجم یک دروغ و جنجال گسترده برای واقعیت جا زدن آن را در پیش گرفته‌اند.

روزی نیست که چندین روزنامه و صدها سایت و هزاران کانال در فضای مجازی، درباره انتصابات گسترده فامیلی در دولت جنجال نکنند. تیترهایی مانند «انتصابات فامیلی در دولت سیزدهم ادامه دارد»(روزنامه شرق)، «آموزش و پرورش هم داماد می‌شود»(روزنامه آرمان)، «انتصاب فامیلی؛ قطاری که هر روز با سرعت بیشتری شتاب می‌گیرد»(خبرگزاری خبرآنلاین) و… نمونه‌هایی از این فضاسازی‌های دروغین است.

اخیرا «محمد-م» مدعی شد دولت رئیسی، دولت دامادهاست و اصولا انتصاب دامادها و برادرزن‌ها، یک کار ارزشمند محسوب می‌شود. او این ادعا را بدون ارائه حتی یک سند منتشر کرد .
خبر مرتبط :
عضو حزب موتلفه در گفت و گو با جمهوریت: حذف خویشان و وابستگان شایسته از تصدی پست ها ظلم در حق کشور است/ وقتی وابستگان ما شایسته هستند باید به کار گرفته شوند/ انتصابات در حوزه اختیارات دولت است نه مجلس

واکنش رئیسی به ادعای انتصابات فامیلی در دولت
ما به انتصاب‎‌های فامیلی عادت کرده‌ایم
انتقادات از انتصاب فامیلی در صداوسیما ؛ حکم پدرزن برای داماد
پاسخ وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش به حواشی/قبل از ازدواج برادرم با دختر زاکانی با او دوست بودم

واکنش مصباحی مقدم به پست گرفتن دامادهایش در دولت

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=135770

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰