تاریخ : یکشنبه, ۱۰ تیر , ۱۴۰۳ Sunday, 30 June , 2024
11

نقل قول عجیب از وزیر پیشنهادی کار: رای ندهید، نفر بعدی را هم من انتخاب می‌کنم

  • کد خبر : 123625
  • 01 شهریور 1400 - 13:43
نقل قول عجیب از وزیر پیشنهادی کار: رای ندهید، نفر بعدی را هم من انتخاب می‌کنم
وزرای این وزارتخانه قبلا در قد و قامت رئیس جمهور بودند و اکثرا سابقه نمایندگی و وزرات داشتند که آقایان مصری، شریعتمداری و عباسی جزو خبرگان بودند.

جمهوریت : عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: وزرای این وزارتخانه قبلا در قد و قامت رئیس جمهور بودند و اکثرا سابقه نمایندگی و وزرات داشتند که آقایان مصری، شریعتمداری و عباسی جزو خبرگان بودند.

به گزارش فارس، حجت الاسلام سیدناصر موسوی لارگانی عضو هیئت رئیسه مجلس امروز (دوشنبه ۱ شهریورماه) در صحن علنی مجلس در مخالفت با اظهار داشت: خداوند خود شاهد است که مخالفت من با وزارت عبدالملکی از سر دلسوزی رای رئیس جمهور، دولت و مجلس انقلابی است و انگیزه سیاسی در پشت این مخالفت نیست.

وی با تاکید بر اینکه هیبت وزارتخانه کار، تعاون و رفاه اجتماعی قابل گفتن نیست و ۳ وزارتخانه در این وزارتخانه اذغام شود و از لحاظ حجم عظیم‌ترین وزارتخانه است و ۷۰ میلیون نفر با این وزارتخانه سر و کار دارند و ۳۲ هزار میلیارد تومان از طریق این وزارتخانه حقوق پرداخت می‌شود.

موسوی لارگانی تاکید کرد: وزرای این وزارتخانه قبلا در قد و قامت رئیس جمهور بودند و اکثرا سابقه نمایندگی و وزرات داشتند که آقایان مصری، شریعتمداری و عباسی جزو خبرگان بودند.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=123625

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰