تاریخ : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 4 May , 2024
12

قالیباف: اولویت باید خنثی کردن تحریم‌ها باشد

  • کد خبر : 121946
  • 17 مرداد 1400 - 21:41
قالیباف: اولویت باید خنثی کردن تحریم‌ها باشد
امروز توفیق است که در خدمت عزیزان و هیات امنای جهاد دانشگاهی و مسوولان و در خدمت نمایندگان و همچنین در کنارعزیزانی که از جهاد دانشگاهی استانهای دیگر به صورت مجازی با ما هستند باشم.

جمهوریت : رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اولویت اول ما باید خنثی سازی تحریم ها باشد گفت: اگر اینگونه باشد دشمن می داند که نیازی دیگر به او وجود ندارد و دیگر آن زمان تحریم معنای نخواهد داشت.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار با رئیس و هیات امنای جهاد دانشگاهی پس از اینکه طیبی رئیس این سازمان گزارشی را از فعالیت و عملکرد مجموعه متبوع خود ارائه داد ضمن تبریک به مناسبت روز خبرنگار و سالگرد تشکیل سازمان جهاد دانشگاهی گفت: مقام معظم رهبری از این مجموعه به عنوان مولود انقلاب یاد کردند؛ بسیار حائز اهمیت است. ۱۷ مرداد و روز خبرنگار را به همه عزیزان تبریک و یاد و خاطره شهدای جهاد دانشگاهی و شهدای خبرنگار را گرامی می دارم‌.

وی افزود: امروز توفیق است که در خدمت عزیزان و هیات امنای جهاد دانشگاهی و مسوولان و در خدمت نمایندگان و همچنین در کنارعزیزانی که از جهاد دانشگاهی استانهای دیگر به صورت مجازی با ما هستند باشم.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=121946

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰