تاریخ : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 18 May , 2024
3

حمید رسایی کاندیدای نمایندگی مجلس از تهران

  • کد خبر : 105524
  • 11 اسفند 1399 - 17:05
حمید رسایی کاندیدای نمایندگی مجلس از تهران
حمید رسایی نماینده ادوار مجلس گفته: احتمال حضورم در انتخابات میان‌دوره‌ای تهران زیاد است. رسایی در انتخابات گذشته از لیست اصولگرایان کنار گذاشته شد اما رای قابل توجهی کسب کرد .

جمهوریت: حمید رسایی نماینده سابق مجلس شورای اسلامی، در پاسخ به سئوال باشگاه خبرنگاران در خصوص حضورش در انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی در سال ۱۴۰۰ گفت: ضمن طلب رحمت برای مرحوم خانم رهبر، نماینده حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس، احتمال حضورم در انتخابات پارلمانی از این حوزه انتخابیه زیاد است.

وی با بیان اینکه حضورش به صورت نامزد مستقل خواهد بود، در پاسخ به اینکه آیا احتمال راهیابی به مجلس را خواهد داشت، افزود: بنده تکلیفی دارم که اگر کاری از دستم بر می آید و می توانم انجام دهم، برای حضور در انتخابات اعلام آمادگی کنم و پیروزی در انتخابات بستگی به نظر مردم دارد.

حجت الاسلام رسایی تصریح کرد: در انتخابات اخیر مجلس علی رغم فضاسازی های غیر واقعی که متاسفانه در چند روز پایانی تبلیغات انتخاباتی ایجاد کردند تا مردم بترسند و اساسا خودشان درباره کاندیداها تصمیم نگیرند و فکر نکنند، بنده و دوستانی مانند آقای یامین پور بدون حمایت احزاب و جریانات و جبهه‌های انتخاباتی و بدون اینکه در لیست خاصی باشیم حدود ۳۰۰ هزار رأی کسب کردیم.

مضافا اینکه خیلی ها بعد از انتخابات دیدند که آن فضای لولوسازی از لیست اصلاح طلبان واقعی نبود و سرلیست مورد حمایت دولت و پدرخوانده های جریان اصلاح طلب، در رتبه های پایین تر و با اختلاف رای بالا قرار گرفت.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=105524

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰