تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024
4

احمدی نژاد به دنبال چیست ؟

  • کد خبر : 104895
  • 13 بهمن 1399 - 12:26
احمدی نژاد به دنبال چیست ؟
احمدی نژاد فقط می ترسد، او از حذف شدن می ترسد، از این که فراموش شود همیشه اش هم همین بوده حتی در دوره 8 ساله ریاست جمهوری

جمهوریت: رضا امیری در نواندیش نوشت: از پیام تسلیت برای درگذشت کوبی براینت گرفته و نامه نگاری برای آنجلینا جولی و دونالد ترامپ گرفته تا اظهارنظرهای جنجالی راجع به حجاب و مصاحبه با رسانه های خارجی این ها تنها بخشی از اقدامات محمد احمدی نژاد این عجیب ترین رئیس جمهور تاریخ ایران است، او چند روز پیش هم نامی خطاب به جو بایدن رئیس جمهور جدید آمریکا منتشر کرد.

طی چند سال اخیر کمتر موضوعی بوده که جناب احمدی نژاد در موردش افاضات نفرموده باشند، جالب اینکه اغلب مواضع شان هم چنان بیان شده که گویی از زبان اپوزوسیون بیرون می آید، اصلا انگار نه انگار که این خود ایشان بود که به مدد حمایت های بی دریغ جناحی که حالا البته نمی خواهند نامشان فاش شود! هر آنچه لازم بود بر سر کشور آوردند، واقعا چطور می شود ۸ سال بر مسند اصلی ترین مقام اجرایی کشور تکیه زد و این همه انتقاد داشت!

احتمالا همه شما در جمع های خانوادگی چشم تان به بچه های کوچک افتاده که چطور وقتی حواس همه بزرگتر ها گرم کارشان است سعی دارند با پشتک و بارو زدن یا کارهای عجیب غریب همه توجهات را به خودشان جلب کنند، تا بگویند من هم هستم، آهای به من هم توجه کنید، حالا جناب پرزیدنت سابق هم دقیقا حکم همین کودک بازیگوش مجالس را پیدا کرده اند.

با نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ بسیاری معتقدند که احمدی نژاد به دنبال کاندیداتوری است و بر این اساس رفتارهای او را در راستای اهداف انخاباتی تعبیر می کنند، من اما نظری خلاف این استدلال را دارم به اعتقاد من احمدی نژاد هر چند هم خودش را تافته جدا بافته ببیند و در خواب و رویا باشد یا اینکه کانال تلگرامی اش دم از اقبال و درخواست مردمی بزند، اما خودش خوب می داند که نه تنها اقبالی مردمی برای پیروزی در انتخابات ندارد، بلکه اصلا از شرایط لازم برای احراز صلاحیت هم برخوردار نیست، پس با این اوصاف نباید اقدامات و گفته های او را در این راستا تعبیر کرد.

احمدی نژاد فقط می ترسد، او از حذف شدن می ترسد، از این که فراموش شود همیشه اش هم همین بوده حتی در دوره ۸ ساله ریاست جمهوری است بنا براین با چنین اقداماتی فقط به دنبال جلب توجه است تا بگوید من حرف می زنم پس هستم!

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=104895

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰