تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024
1

ملی پوشان بوکس در انتظار پرداخت حقوق معوقه

  • کد خبر : 77096
  • 17 خرداد 1398 - 13:34
ملی پوشان بوکس در انتظار پرداخت حقوق معوقه

به گزارش جمهوریت ; به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین ثوری پس از انتخاب شدن به عنوان رئیس فدراسیون بوکس وعده داده بود به مربیان تیم ملی و ملی پوشان ماهانه حقوق پرداخت کند. متاسفانه تا به امروز این وعده به خاطر محدود بودن بودجه فدراسیون تحقق نیافته است. چندی […]

به گزارش جمهوریت ;

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین ثوری پس از انتخاب شدن به عنوان رئیس فدراسیون بوکس وعده داده بود به مربیان تیم ملی و ملی پوشان ماهانه حقوق پرداخت کند. متاسفانه تا به امروز این وعده به خاطر محدود بودن بودجه فدراسیون تحقق نیافته است.

چندی پیش در جلسه‌ی هیئت رئیسه فدراسیون تصویب شد که حقوق‌های معوقه ملی پوشان و مربیان به زودی پرداخت می‌شود. طبق قولی که از قبل داده شده بود قرار بود ماهانه به بازیکنان ۳۰۰ هزار تومان و مربیان ۱ میلیون تومان پرداخت شود.

نباید با پرداخت نکردن حقوق نسل  بوکس را از بین برد

تیم ملی بوکس از پیش از بازی‌های آسیایی جاکارتا حقوقی دریافت نکرده است و البته باید این مورد را نیز در نظر داشت که حتی بازیکنان پول ایاب و ذهاب خود را هم نداشتند. البته فدراسیون تلاش می‌کرد هر چند وقت یکبار با توجه به بودجه محدودی که دارد از بازیکنان تقدیر به عمل می‌آورد.

درست است که بازیکنان تیم ملی بوکس در مسابقات بزرگی همچون قهرمانی آسیا و بازی‌های آسیایی جاکارتا از کسب مدال باز ماندند، اما دلیل نمی‌شود آن‌ها حقوق دریافت نکند. آن‌ها از زندگی عادی خود زدند تا بتواند در تیم ملی مبارزه کنند و پرچم کشورشان را به اهتزاز در بیاورند. پیش از این نیز به دلیل پرداخت نشدن حقوق به بازیکنان یک یا دو ملی پوش دیگر نتوانستند در تیم ملی حضور پیدا کنند و از مبارزه کنار کشیدند. نباید با پرداخت نکردن حقوق نسل با استعداد بوکس کشورمان را از بین ببریم

هزینه مربی خارجی توسط حامی مالی تامین می شود

اکنون کمتر از یک سال تا المپیک ۲۰۲۰ توکیو فرصت باقی است و برای اینکه تمام تمرکز ملی پوشان بر روی هدفشان که کسب سهمیه المپیک است باشد باید به آن‌ها رسیدگی شود. تامین بودن بازیکنان می‌تواند بر روی کسب سهمیه المپیک تاثیر مثبت بگذارد.

پس از انتخاب صالحی به عنوان جانشین طالبی نایب رئیس فدراسیون شرایط حامی مالی فدراسیون بوکس بهتر شده است. صالحی نایب رئیس کنونی فدراسیون به دلایل روابط خوب توانسته است با حامیان مالی مختلفی مذاکره کند و گفته شده است چند حامی مالی مد نظر فدراسیون است. همچنین قرار بر این است که هزینه قرارداد بولات نیازیمبتوف مربی قزاق تیم ملی بزرگسالان بوکس از سوی حامی مالی تامین شود.


بیشتر بخوانید:

ثوری:حضور مربی خارجی هیچگاه منتفی نشده بود/ نیازیمبتوف از هفته آینده کارش را شروع می‌کند

مسابقه انتخابی در پایان دور جدید اردوی تیم ملی بوکس

بوکس در المپیک توکیو باقی ماند


انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=77096

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰