تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024
5

سانسور عجیب حاج قاسم؛ مگر فیلم و سریال دیدن مشکلی دارد؟

  • کد خبر : 202979
  • 07 مرداد 1402 - 21:51
سانسور عجیب حاج قاسم؛ مگر فیلم و سریال دیدن مشکلی دارد؟
تیغ تیز سانسور اخیرا به شهید سلیمانی هم رسید به طوری که وقتی فاطمه سلیمانی در برنامه مهلا نام سریال های محبوب حاج قاسم از جمله سریال های طنز مهران مدیری و تعدادی سریال خارجی را آورد شاهد آن بودیم که ویدیو این اظهارات در برخی پلتفرم ها مثل روبیکا حذف شده است.

جمهوریت – رضا امیری در نواندیش نوشت: تیغ تیز سانسور اخیرا به شهید سلیمانی هم رسید به طوری که وقتی فاطمه سلیمانی در برنامه مهلا نام سریال های محبوب حاج قاسم از جمله سریال های طنز مهران مدیری و تعدادی سریال خارجی را آورد شاهد آن بودیم که ویدیو این اظهارات در برخی پلتفرم ها مثل روبیکا حذف شده است.

این البته نخستین بار نیست که شاهد چنین اتفاقات عجیب و غریبی هستیم، اما پرسش اساسی اینجاست که واقعا مگر سریال و فیلم دیدن اقدامی خلافی است که باید سانسور شود یا مگر حاج قاسم هر چند والا مقام انسانی از جنس همه انسان های دیگر نبود؟!

باید از آقایان پرسید که اتخاذ سیاست های این چنینی دقیقا چه کمکی به حاج فاسم و اشاعه مکتب وی می کند، سردار شهیدی که همه دختران را حتی بی حجاب فرزند خود می دانست و همواره سعی داشت با اکثریت جامعه از هر نگاه و جریانی حداکثر ارتباط را داشته باشد، کسی که در جریان درگیری های سوریه در بطن کار و همراه همرزمان خود بود و همواره خودش را سرباز می دانست.

بدون تردید انجام چنین اقداماتی نه تنها کمکی به شناساندن مکتب این شهید بزرگوار نمی کند بلکه باعث دور شدن جوانان می شود،واقعا چه ایرادی دارد اگر جوانان و نوجوانان ببیند و بدانند حاج قاسم هم مانند آنها و هرکس دیگر از دیدن سریال طنز لذت می برد یا سریال های روز خارجی را دنبال می کرد، تاثیر این بیشتر است یا اینکه به تصویر کشیدن چهره ای غیر واقعی به دور از امیال و نیازهای انسانی؟!

بیشتر بخوانید:

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=202979

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰