تاریخ : جمعه, ۶ مهر , ۱۴۰۳ Friday, 27 September , 2024
12

شیوه‌های فعلی ناتوان در رفع مشکل اشتغال و بیکاری

  • کد خبر : 1449
  • 23 تیر 1397 - 7:42
شیوه‌های فعلی ناتوان در رفع مشکل اشتغال و بیکاری

عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: ایجاد اشتغال و رفع معضل بیکاری نیازمند عزم ملی و همگانی است و در این راستا نمایندگان مجلس نقش مهمی در بهبود وضعیت فعلی کشور دارند. وی درباره وضعیت اشتغال استان، ادامه داد: متأسفانه وضعیت اشتغال در لرستان و بروجرد اصلاً مناسب […]

عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: ایجاد اشتغال و رفع معضل بیکاری نیازمند عزم ملی و همگانی است و در این راستا نمایندگان مجلس نقش مهمی در بهبود وضعیت فعلی کشور دارند.

وی درباره وضعیت اشتغال استان، ادامه داد: متأسفانه وضعیت اشتغال در لرستان و بروجرد اصلاً مناسب نیست و شاهد شرایط دردناک بیکاری در این استان هستیم.

گودرزی اضافه کرد: باید گفت با وجود اقدامات انجام شده توسط مسئولان همچنان شرایط اشتغالزایی در لرستان نامطلوب بوده و وضعیت بیکاری بحرانی است.

این نماینده مجلس گفت: مطمئناً با روش‌ها و شیوه‌های رایج فعلی راه به جایی نخواهیم برد و مشکلات برطرف نمی‌شود.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: حل مشکل بیکاری در لرستان نیازمند تلاش شبانه‌روزی همزمان با رفع موانع و تسهیل در امور و داشتن یک نگاه وسیع در جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در حوزه‌های مختلف به خصوص توسط سازمان‌های دولتی است.

وی یادآور شد: باید پذیرفت که طرح موفق نیاز به تبلیغات وسیع ‌یا بوق و کرنا ندارد و مطمئناً در صورت وجود شرایط می‌توان شاهد تاثیرگذاری مناسب آن بود و در نتیجه مردم می‌توانند تأثیر مناسب آنها را در بهبود وضعیت اقتصادی خود مشاهده کنند.

 

منبع: ایسنا

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=1449

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰