تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
7

۱۸میلیارد تومان به حساب «آیه دریس» واریز شده بود

  • کد خبر : 99483
  • 29 مرداد 1399 - 11:37
۱۸میلیارد تومان به حساب «آیه دریس» واریز شده بود

جمهوریت – جوان آنلاین نوشت: اوایل امسال خبر دستگیری برخی از مدیران و مسئولان شرکت خودروسازی سایپا، سوژه رسانه‌های داخلی و خارجی بود. این افراد به اتهام اخلال در نظام ارزی از طریق ثبت‌سفارش‌های صوری و غیرواقعی و انجام معاملات ارزی در سطح کلان، اخلال در نظام توزیع مایحتاج عمومی از طریق تحصیل ۱۶۷ هزار […]

جمهوریت – جوان آنلاین نوشت: اوایل امسال خبر دستگیری برخی از مدیران و مسئولان شرکت خودروسازی سایپا، سوژه رسانه‌های داخلی و خارجی بود.
این افراد به اتهام اخلال در نظام ارزی از طریق ثبت‌سفارش‌های صوری و غیرواقعی و انجام معاملات ارزی در سطح کلان، اخلال در نظام توزیع مایحتاج عمومی از طریق تحصیل ۱۶۷ هزار و ۸۳۴ دستگاه خودرو با انحصار و بهره‌مندی از رانت و همچنین اخلال در نظام اقتصادی از طریق فعالیت شرکت هرمی به مبلغ ۲۶۳ میلیارد ریال و پولشویی به میزان ۳ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان با ۲۶۰ حساب بانکی دستگیر شده‌اند.

با تحقیقاتی که از حساب‌های وحید بهزادی و نجوا لاشیدایی در شرکت شهاب پارس برآمده است، بالغ بر ۱۸میلیارد تومان به حساب «آیه دریس» واریز شده بود که مجری شبکه ضدانقلاب من وتو است و سال ۹۴ از کشور خارج شده بود.

کسی که با دزدی ۱۸ میلیاردی از جیب مردم ایران در سال۹۴ از کشور خارج می‌شود و حالا با ژستی دلسوزانه برای مردم ایران در شبکه ضدانقلاب من‌وتو به لجن‌پراکنی و دروغ‌پردازی می‌پردازد.

در پی انتشار خبر دزدی بزرگ مجری من‌وتو از جیب مردم ایران، کاربران فضای مجازی با راه‌اندازی موج توییتری، پست‌های خود را ذیل هشتگ آیه_دریس منتشر کردند و خشم و انزجار خود را از خیانت‌های مجری شبکه من‌وتو با دزدی و راه‌اندازی جنگ روانی علیه کشورشان ابراز کردند.

مریم توانا در صفحه توییترش دراین‌باره نوشت: یه گونه شایعی هم است به نام آیه دریس که از جیب ما و از خونمون ۱۸ میلیارد تومان می‌دزده می‌بره خونه مردم (شبکه من و تو). دزدی که وکیلمون بشه یعنی برای غارت بیشتر اومده؛ حواسمون باشه.

آرمان هم نوشت:‌ ای کسانی که ایمان آورده‌اید، رفیق دزد باشید و شریک قافله. سوره من و تو – آیه دریسترنج خاتون نوشت: فساد اقتصادی کشور اگه برای مردم ایران آب نداشت، برای بعضی‌ها نون داشت. این بعضی‌ها اینقدر بی‌شرفند که تو تلویزیون‌های ماهواره‌ای از فقر و بیکاری مردم گلایه می‌کنند.

سلمانه هم نوشت: نماینده دادستان تو جلسه محاکمه مدیران سایپا گفته بود ۱۸ میلیارد تومان به حساب یکی از مجریان شبکه من و تو واریز شد، آیه دریس که مثلاً دلش برای مردم ایران میسوزه جلو جلو از بیت‌المال خورده و برده.

جالب اینجاست که پس از گذشت ماه‌ها از این رسوایی، نه‌تن‌ها این مجری اختلاسگر بلکه تلویزیون معاند من‌وتو هم کوچک‌ترین واکنشی به غارت بیت‌المال نداشت. شبکه من‌وتو که با ایدئولوژی سوسیالیستی اداره می‌شود و مدام در برنامه‌هایش برای مردم داخل کشور اشک تمساح می‌ریزد، نشان داد که غارت بیت‌المال آنجا که از جانب خودی‌هایشان باشد، نه ایرادی دارد و نه نیاز به کوچک‌ترین توضیحی.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=99483

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰