تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
7

طرح سوال از روحانی در مجلس یازدهم به کجا رسید

  • کد خبر : 99371
  • 27 مرداد 1399 - 15:24
طرح سوال از روحانی در مجلس یازدهم به کجا رسید

به گزارش جمهوریت ،محمدحسین فرهنگی، سخنگوی هیات‌رئیسه مجلس شورای اسلامی  با اشاره به آخرین وضعیت بررسی سوال از رئیس‌جمهور در قوه مقننه، گفت: تاکنون ۲ جلسه در این زمینه در هیئت‌رئیسه پارلمان با طراحان سؤال برگزار شده است و پس از استماع نظرات، به جمع بندی ونتیجه نرسیده‌ایم. وی با بیان اینکه بررسی و جمع […]

به گزارش جمهوریت ،محمدحسین فرهنگی، سخنگوی هیات‌رئیسه مجلس شورای اسلامی  با اشاره به آخرین وضعیت بررسی سوال از رئیس‌جمهور در قوه مقننه، گفت: تاکنون ۲ جلسه در این زمینه در هیئت‌رئیسه پارلمان با طراحان سؤال برگزار شده است و پس از استماع نظرات، به جمع بندی ونتیجه نرسیده‌ایم.

وی با بیان اینکه بررسی و جمع بندی در این باره به جلسه بعدی هیئت رئیسه موکول شده است، ادامه داد: با توجه به اینکه از اول شهریور تا ۱۴ شهریور نمایندگان به حوزه‌های انتخابیه خود می‌روند بررسی این موضوع به بعد از بازگشت نمایندگان از حوزه‌های انتخابیه خود موکول شده است.

سخنگوی هیئت‌رئیسه مجلس افزود: در صورتی که در جلسه بعدی ، طراحان سوال قانع نشوند طرح سؤال از رئیس جمهور در جلسه علنی اعلام وصول شده و از سوی رئیس مجلس به کمیسیون مربوطه ارجاع می‌شود.

فرهنگی بیان داشت: در صورت اعلام وصول طرح سؤال از رئیس جمهور و ارجاع آن به کمیسیون مربوطه رئیس جمهور نمایندگان خود را معرفی کرده و موضوع در کمیسیون بررسی و گزارش آن به هیئت‌رئیسه ارجاع می شود.

منبع: تسنیم

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=99371

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰