تاریخ : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
4

وزیر کشور: برای بی‌حجابی به افراد پول می‌دهند

  • کد خبر : 191103
  • 15 خرداد 1402 - 23:19
وزیر کشور: برای بی‌حجابی به افراد پول می‌دهند
احمد وحیدی وزیر کشور گفت: غرب می‌خواهد که تفاله‌های باقیمانده از رژیم منحوس پهلوی را تطهیر و بازسازی کند و آنان را برای مقابله با جمهوری اسلامی به صحنه آورد، آن ها عروسک‌های در دست غرب هستند که قطعا هم عروسک‌ها و هم عروسک‎‌گردان ها در مقابله با مردم ایران با شکست مواجه می‌شوند.

جمهوریت – وزیر کشور: برای ترویج بی‌حجابی در ایران به افراد پول می‌دهند تا با وضع نامناسب در خیابان تردد کنند/ غرب می‌خواهد که تفاله‌های پهلوی را تطهیر و بازسازی کند

احمد وحیدی روز دوشنبه در جمع راهپیمایان ۱۵ خرداد ورامین اظهار داشت: شهدای ۱۵ خرداد با خون خود نشان دادند که همچون امام راحل، به غیر از خدا از هیچ چیز دیگری هراس ندارند، مردمی که در با وجود پشتیبانی رژیم منحوس پهلوی از شرق و غرب عالم و گروه‌های مزدوری که به نام خلق، از آن حمایت می‌کرد وارد میدان شدند و در دفاع از حق کوتاه نیامدند.

وی افزود: شهدای ۱۵ خرداد و مردم ورامین همچون سایر مناطق کشور، برای دفاع از حق به میدان آمدند، قسم یاد کردند که در این مسیر بمانند و این استقامت و ایستادگی موجب شد چنین هنگامه بزرگی در انقلاب رقم خورد که پس از ۴۴ سال از پیروزی انقلاب اسلامی و ۳۴ سال از ارتحال امام راحل، مردم عاشقانه پا در رکاب رهبر و امام خود باقی بمانند.

وزیرکشور خاطرنشان کرد: قیام کنندگان ۱۵خرداد، علاوه بر شجاعت، از بصیرت دینی نیز برخوردار بودند، این امر باعث شد تا مردم فریب تبلیغات ریاکارانه و کارهای فریبنده شاه از جمله واگذاری اراضی به مردم که باهدف نابودی کشاورزی صورت گرفته بود را نخورند و به میدان مبارزه با رژیم وارد شوند.

این مسئول اضافه کرد: پیش از این اقدامات شاه باعث شد تا در سال ۵۷ بیش از ۸۰ درصد از کشاورزی ایران وابسته به واردات شود.

وحیدی تصریح کرد: در حوزه صنعت نیز بر خلاف ظاهر پر سر و صدا، صنعت ایران وابسته به مونتاز برخی از اقلام بود و این امر صدمات جبران ناپذیری به اقتصاد کشور وارد کرده بود.

وزیر کشور با اشاره به این که دفاع از زن در دورژان ستم‌شاهی تنها در حد شعار و تبدیل کردن زن به کالا صورت گرفته بود، افزود: آن ها مدعی بودند که می‌خواهند زنان را به موقعیت بهتر اجتماعی برسانند ولی نتیجه این شد که زنان از جشن فرهنگ و هنر مبتذل سر درآورند و به نام فرهنگ، زن را به کالایی همچون فرهنگ غرب تبدیل کردند.

این مسئول مقابله با روحانیت را دیگر هدف رژیم ستم‌شاهی اعلام کرد و گفت: شاه به درستی می‌دانست که جنبش تنباکو، مشروطه و حضور شهید مدرس و دیگر علما در مسائلی همچون ملی شدن صنعت نفت به عنوان پیشقراولان حرکت انقلابی است که اثر بخش بوده و روحانیت متعهدی که عبا و عمامه را کفن خود کرده، می‌تواند مبارزه با ظلم و ستم را رهبری کند از این رو تلاش داشت تا این روحانیت را منکوب کند.

وی جدایی روحانیت از مردم را خواست دشمنان اسلام دانست و اظهار داشت: رژیم منحوس پهلوی از این هراس داشت که مردم از پشت پرده دروغ و ظاهر زیبا و باطن متعفن آنان آگاهی پیدا کنند، کاری که روحانیت به درستی به آن پرداخت.

این مسئول تأکید کرد: امروز همان دعوایی که در رژیم منحوس پهلوی بر سر ایمان و روحانیت انقلابی وجود داشت، بار دیگر به میدان آمده، دشمن به شدت در تلاش است تا رابطه مردم را با روحانیت انقلابی برجسته قطع کند.

وزیر کشور تصریح کرد: امروز دنیای استکبار تلاش دارد تا ایمان مردم ایران بزرگ، قوی و پیشرو را تضعیف کنند و برای رسیدن به این هدف به هر کاری دست می‌زنند، همانطور که رژیم منحوس پهلوی در سال ۴۲ به دنبال فسار و ولنگاری بود، امروز نیز دشمنان اسلام در فضای مجازی و حقیقی به دنبال ترویج بی بندوباری و هرزگی در جامعه اسلامی هستند.

وی گفت: دشمن به خوبی می‌داند که با ترویج فساد و ولنگاری می‌توانند ملت را از امام حسین(ع) و مهدویت جدا کنند از این رو با حجاب مخالفت می‌کنند، حجابی که برای زن ایرانی مصونیت ایجاد کرده و از کیان خانواده حراست می‌کند، موضوعی که در غرب وجود ندارد و بر اساس آمارهای رسمی خودشان، بیش از ۴۰ درصد از کودکان آمریکا نتیجه روابط نامشروع هستند.

وحیدی اظهار داشت: دست‌های بیگانه برای ترویج بی بندوباری و فساد هزینه می‌کنند و به افراد پول می‌دهند تا در خیابان با وضع نامناسب تردد کنند، امروز جریان، مقابله حق و باطل است ولی جمهوری اسلامی با پشتیبانی مردم، گام به گام به جلو پیش رفته و به یک نقطه کانونی در منطقه تبدیل شده است.

بسیاری ازکشورها در صدد ایجاد ارتباط با ایران هستند

وزیر کشور با بیان اینکه مردم ایران فتنه‌ها را یکی پس از دیگری خنثی کرده‌اند اظهار داشت: پیروزی انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی بر فتنه دشمنان باعث شده تا بسیاری از کشورها تلاش کنند با جمهوری اسلامی ارتباط برقرار کنند البته شیطان بزرگ همچنان برای این امر مقاومت می‌کند ولی او هم در بسیاری از موارد تسلیم اراده ملت قوی، مقتدر و با ایمان ایران شده است.

این مسئول ادامه داد: در جنگ ترکیبی سال گذشته، بسیاری از سیاستمدارن خارجی از رئیس جمهور، نخست وزیر، وزیر امور خارجه و پارلمان‌ها از کسانی حمایت کردند که در اصول شناخته شده بین المللی، در تظاهرات غیرمسالمت آمیز، خشن و تروریستی علیه ایران حضور داشتند و تصور می‌کردند با حمایت از اغتشاشگران می‌توانند به صورت جمهوری اسلامی خراش وارد کنند.

وی افزود: به فرموده رهبر معظم انقلاب، دشمن در مقابله با مردم ایران شکست خورده ولی باز هم به تلاش خود ادامه می‌دهد ولی قطعا با اقتدار و ایستادگی مردم ایران که نشأت گرفته از قیام ۱۵ خرداد است با شکست مواجه می‌شود.

وحیدی با اشاره به تلاش برخی از افراد برای تطهیر رژیم ستم‌شاهی گفت: غرب می‌خواهد که تفاله‌های باقیمانده از رژیم منحوس پهلوی را تطهیر و بازسازی کند و آنان را برای مقابله با جمهوری اسلامی به صحنه آورد، آن ها عروسک‌های در دست غرب هستند که قطعا هم عروسک‌ها و هم عروسک‎‌گردان ها در مقابله با مردم ایران با شکست مواجه می‌شوند.

وی با اشاره به تلاش دولت برای رفع مشکلات جامعه اظهار داشت: امروز دولت آیت الله رئیس با تمام توان و قوا در خدمت مردم بوده، مشکلاتی در کشور است که البته یک شبه درست نشده و این مشکلات ساختاری ساخته دست کسانی است که سال های طولانی مسئولیت اداره کشور را بر عهده داشتند خود امروز به عنوان مدعی وانرد میدان شده‌اند.

وزیر کشور تصریح کرد: قطعا با لطف و عنایت خداوند متعال و ائمه اطهار و در میدان بودن رئیس جمهور محبوب، کوشا، فعال و انقلابی و حمایت مردم دوران سختی‌ها نیز می‌گذر اگر چه در همین دوران نیز دستاوردهای بزرگی به دست آمده که دشمن تلاش دارد مردم از آان‌ها مطلع نشوند.

وی خاطرنشان کرد: امروز کشور در بسیاری از فناوری‌ها رده‌های اول تا پانزدهم جهان را به خود اختصاص داده، کشوری که تحت شدیدترین تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی قرار داشته با رهبری و هدایت‌های رهبر فرزانه انقلاب توانسته به چنین موقعیت دست پیدا کند و با میدان داری مردم و با وجود تمامی تحریم‌ها، جزو ۲۰ اقتصاد برتر جهان باشد.

این مسئول افزود: قطعا مشکلا در کشور وجود دارد ولی با حمایت وایستادگی مردم، دشمن در آخرین گردنه نیز با شکست مواجه می‌شود.

وحیدی اظهار داشت: رئیس جمهور به طور شبانه روز پیگیر مسائل و مشکلات جامعه است، دشمن نمی‌خواهد که مشکلات توسط این دولت انقلابی که با شعار دفاع از ارزش‌ها به میدان آمده حل شود از این رو با سنگ اندازی تلاش دارد مقابل موفقیت دولت سد ایجاد کند.

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات پایان سال گفت: انتخابات آزمون بزرگ کشور و دشمنان روی آن حساب ویژه باز کرده است و تمام تلاش خود را به کار بسته که این رویداد مهم پرشور برگزار نشود.

وزیر کشور یادآور شد: امروز همه وظیفه دارند تا با تمام تلاش،زمینه حضور پرشور مردم را در این انتخابات فراهم کرده و تلاش نظام سلطه، مزدوران و خائنینی که از خون مردم خورده و در کشورهای دیگر پناهنده شده‌اند و تلاش دارند ازحضور مردم در این عرصه جلوگیری کنند، با شکست مواجه نمایند.

در جریان قیام خونین ۱۵ خرداد سال ۴۲ هفت جوان ورامینی به نام های سیدمرتضی طباطبایی، حسن خانی، عزت الله رجبی، امیرهوشنگ معصومشاهی، جعفر عرب مقصودی، مسیب مهابادی و ابوالقاسم اردستانی در اعتراض به دستگیری حضرت امام خمینی (ره)، به دست نیروهای رژیم شاهنشاهی به شهادت رسیدند.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=191103

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰