تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
2
مهرداد بذرپاش:

آمادگی وزارت راه و شهرسازی برای واگذاری فرودگاه ها به بخش خصوصی

  • کد خبر : 189478
  • 04 خرداد 1402 - 17:15
آمادگی وزارت راه و شهرسازی برای واگذاری فرودگاه ها به بخش خصوصی
مهرداد بذرپاش در فرودگاه رامسر  با اعلام صدور مجوز مرز هوایی این فرودگاه و افتتاح و بهره برداری از فرودگاه گناباد در استان خراسان رضوی بیان داشت: در هر نقطه فرودگاهی که نیاز به توسعه زیرساخت ها داشته باشد این جزو سیاست ها و برنامه های دولت است که برای توسعه آن اقدام کند و به عنوان نمونه همین امروز فرودگاه گناباد که سال ها غیر فعال شده بود با توسعه زیرساخت های آن فعالیت خود را از سرگرفت.

جمهوریت-وزیر راه و شهرسازی امروز در سفری یکروزه به مازندران، با حضور در فرودگاه رامسر با اعلام صدور مجوز مرز هوایی این فرودگاه از آمادگی این وزارتخانه برای واگذاری فرودگاه ها به بخشی خصوصی صلاحیت دار خبر داد.

به گزارش وزارت راه و شهرسازی،امروز مهرداد بذرپاش در فرودگاه رامسر  با اعلام صدور مجوز مرز هوایی این فرودگاه و افتتاح و بهره برداری از فرودگاه گناباد در استان خراسان رضوی بیان داشت: در هر نقطه فرودگاهی که نیاز به توسعه زیرساخت ها داشته باشد این جزو سیاست ها و برنامه های دولت است که برای توسعه آن اقدام کند و به عنوان نمونه همین امروز فرودگاه گناباد که سال ها غیر فعال شده بود با توسعه زیرساخت های آن فعالیت خود را از سرگرفت.

وی تصریح کرد: فرودگاه هایی که قابلیت اقتصادی و واگذاری دارند می تواند در اختیار بخش خصوصی صلاحیت دار  برای بهره برداری  از ظرفیت های ایجاد شده قرار گیرند.
بذرپاش بیان داشت: تلاش می کنیم که دولت از تصدی گری خارج شود و تصدی گری توسط مجموعه های خصوصی صلاحیت دار انجام شود.
وزیر راه و شهرسازی در ادامه درباره آخرین وضعیت آزاد راه ساحلی چالوس – رامسر هم گفت: با توجه به گردشگرپذیری و ورود چشمگیر مسافران و گردشگران اجرای این طرح جزو نیاز های ضروری این منطقه است چرا که به علت تردد زیاد شاهد گره های کور ترافیکی در این منطقه هستیم.

بیشتر بخوانید:

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=189478

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰