تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
2

مجوز مرز هوایی برای فرودگاه شهدای رامسر

  • کد خبر : 189468
  • 04 خرداد 1402 - 16:26
مجوز مرز هوایی برای فرودگاه شهدای رامسر
وزیر راه و شهرسازی با ورود به فرودگاه رامسر، اعلام کرد: این فرودگاه با تکمیل زیرساخت های مناسب و خدمات به پروازهای خارجی  در بخش مسافری و حمل کالا مجوز مرز هوایی را با مصوبه هیات وزیران کسب کرد.

جمهوریت-امروز وزیر راه و شهرسازی با ورود به فرودگاه رامسر، اعلام کرد: این فرودگاه با تکمیل زیرساخت های مناسب و خدمات به پروازهای خارجی  در بخش مسافری و حمل کالا مجوز مرز هوایی را با مصوبه هیات وزیران کسب کرد.

به گزارش  وزارت راه و شهرسازی، مهرداد بذرپاش امروز در بدو ورود به فرودگاه رامسر در استان مازندران،  با ابراز خرسندی از صدور مجوز مرز هوایی توضیح داد: مصوبه هیئت وزیران در خصوص صدور مجوز مرز هوایی برای فرودگاه شهدای رامسر صادر شده است.

وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: براساس این مصوبه فرودگاه شهدای رامسر قادر خواهد بود با توجه به فراهم بودن زیرساخت های مناسب و تسهیلاتی که به زودی دربخش های گمرگ و قرنطینه و دیگر موارد مربوط به پروازهای خارجی در بخش مسافری و حمل کالا فراهم می شود، سرویس فرودگاهی ارائه کند.
وی یاد آور شد: فرودگاه شهرستان رامسر پس از فرودگاه ساری مرکز استان مازندران دومین فرودگاهی است که مرز هوایی دریافت کرده است که با این مجوز امکان ورود و خروج اتباع ایرانی و خارجی را به کشور مهیا می کند.

وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: با بهره برداری از باند بتنی فرودگاه رامسر امکان نشست و برخاست هواپیماهای متوسط پیکر از جمله ایرباس ۳۲۰ فراهم شده است.

یادآوری می شود  فرودگاه شهرستان رامسر با قدمتی بیش از۵۰ سال یکی از زیباترین فرودگاه های شمال کشور است که در ضلع شمالی شهر و در حاشیه دریا خزر قرار دارد و طبق اسناد موجود ساخت آن به سال ۱۳۴۲ باز می گردد.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=189468

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰