تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
4

زمان‌بندی جدید عرضه‏‏‌ها در بورس‌کالا از هفته آینده

  • کد خبر : 186640
  • 14 اردیبهشت 1402 - 12:39
زمان‌بندی جدید عرضه‏‏‌ها در بورس‌کالا از هفته آینده
بورس‌کالا درباره زمان‌بندی عرضه انواع محصول و کالا در تالارهای مختلف اطلاعیه جدیدی صادر کرد. به گزارش «کالاخبر»، در نامه احمد رحیمی، مدیر عملیات عرضه بورس کالای ایران، آمده است: با توجه به تصمیمات کمیته بازار شرکت بورس‌کالای ایران از روز یکشنبه ۱۷اردیبهشت، عرضه محصولات به صورت زیر انجام می‌شود:

جمهوریت ـ شنبه: محصولات غیربهین‌یابی و نخ WP پتروشیمی تندگویان در تالار پتروشیمی؛ ورق اختصاصی خودرو و لوازم‌خانگی، شمش بلوم آلیاژی، میلگرد صنعتی و آلیاژی، میلگرد کلاف سبک، ناودانی بال شیب‌دار، تیرآهن بال شیب‌دار و بال پهن، تیرآهن سنگین، سنگ‌آهن، کنسانتره و گندله سنگ‌آهن و آهن اسفنجی در تالار صنعتی؛ وکیوم‌باتوم، لوب‌کات، گوگرد و PDA TAR در تالار فرآورده‌های نفتی.

یکشنبه: محصولات غیربهین‌یابی، آرگون و نخ‌‌‌های پتروشیمی تندگویان غیر از WP  در تالار پتروشیمی؛  آهن اسفنجی بریکت، سیمان (تیپ۱ و ۲)، مس کاتد، شمش خالص آلومینیوم، شمش روی و شمش سرب در تالار صنعتی؛ محصولات گروه اسلاک‌واکس و روغن پایه  SOC۴ در تالار فرآورده‌های نفتی.

دوشنبه: پلی‌پروپیلن، پلی‌وینیل کلراید و آف‌گریدهای آن و نخ‌‌‌ سایر شرکت‌ها در تالار پتروشیمی؛ شمش بلوم و تختال، سیمان غیر از تیپ ۱ و ۲، مس کاتد (سایر شرکت‌ها) و ورق فولادمبارکه در تالار صنعتی؛  محصولات گروه روغن (به‌جزSOC۴ ) در تالار فرآورده‌های نفتی.

سه‌شنبه: آف‌گرید پلی‌پروپیلن، محصولات پلیمری (غیر از پلی‌پروپیلن و پلی‌وینیل کلراید) و HAB و LAB در تالار پتروشیمی؛ مس مفتول، مفتول و بیلت آلومینیوم، شمش آلیاژی آلومینیوم، ورق سایر شرکت‌ها و‌ ام‌دی‌اف در تالار صنعتی؛ وکیو‌باتوم، لوب‌کات، گوگرد و PDA TAR  در تالار فرآورده‌های نفتی.

چهارشنبه: محصولات شیمیایی و آف‌گریدهای آنها و محصولات آف‌گرید پلیمری ‌غیر از پلی‌پروپیلن و پلی‌وینیل کلراید در تالار پتروشیمی؛ مقاطع طولی شامل میلگرد ساختمانی، تیرآهن، نبشی و ناودانی و ورق گرم سنگین و خاک روی در تالار صنعتی.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=186640

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰