تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024
2

نسل جدید اینترنت خانگی به بهره‌برداری رسید

  • کد خبر : 38981
  • 24 بهمن 1397 - 3:09

به گزارش جمهوریت ; به گزارش خبرنگار مهر، محمدجواد آذری جهرمی در شبکه اجتماعی اینستاگرام نوشت: نسل جدید اینترنت خانگی با حداقل سرعت ۷۰ مگابیت در ثانیه پس از دزفول، در شهر پردیس به بهره‌برداری رسید. وی با بیان اینکه این تکنولوژی در فاز ۸ شهر پردیس رودهن به بهره‌برداری رسیده است، افزود: حدود ۲۸ […]

به گزارش جمهوریت ;

به گزارش خبرنگار مهر، محمدجواد آذری جهرمی در شبکه اجتماعی اینستاگرام نوشت: نسل جدید اینترنت خانگی با حداقل سرعت ۷۰ مگابیت در ثانیه پس از دزفول، در شهر پردیس به بهره‌برداری رسید.

وی با بیان اینکه این تکنولوژی در فاز ۸ شهر پردیس رودهن به بهره‌برداری رسیده است، افزود: حدود ۲۸ هزار مشترک می‌توانند از این تکنولوژی که با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی انجام شده است، بهره ببرند.

به گزارش مهر، وزیر ارتباطات یازدهم بهمن ماه نیز از افزایش حدود ۴ برابری حداکثر سرعت اینترنت خانگی خبر داد و گفت: این امکان به زودی در کل کشور اجرایی می شود.

جهرمی از افزایش حداکثر سرعت اینترنت خانگی از ۱۶ مگابیت به حداقل ۷۰ مگابیت در شهر دزفول خبر داد و گفت: با ارتقا تکنولوژی ADSL به FTTC این کار امکان پذیر شده است و در آستانه دهه فجر یکی از اپراتورهای اینترنت این تکنولوژی را در دزفول ارتقا داد و ۶ هزار مشترک این حس را تجربه کردند.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=38981

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰