کد خبر: ۵۱۸۳
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۵
شبکه فاکس نیوز برای جلب رضایت یکی از مجریان زن خود و عدم شکایت وی از روسای این شبکه برای آزار جنسی مجبور به پرداخت غرامت سنگینی شد
جمهوریت؛ طبق گزارشات منتشر شده شبکه فاکس نیوز اتهامات مربوط به آزار جنسی بیل او رایلی، یکی از مجریان مشهور و همچنین جک ابرنتی، رئیس مشترک این شبکه علیه یکی از مجریان زن را به صورت مخفیانه حل و فصل کرد.
 
به گزارش نیویورک تایمز، جولیت هادی که از 1998 تا 2012 در ااین شبکه فعالیت کرد در قبال دریافت مبلغی قابل توجه در ماه سپتامبر از شکایت خود صرفنظر کرده است. هادی در برنامه پرطرفدار "او رایلی فکتور" اغلب حاضر می‌شد اما پس از رد پیشنهادات غیراخلاقی این دو نفر حضور چندین ساله این گزارشگر خبری در برنامه پایان یافت.
 
این اتهامات چندین هفته پس از آنکه راجر آیلز، رئیس و موسس فاکس نیوز پس از اتهامات مربوط به آزار جنسی گسترده در فعالیت 20 ساله خود اخراج شد، حل و فصل شد. فاکس نیوز برای جلب رضایت گریچین کارلسون، مجری سابق خود و عدم شکایت وی از راجر آیلز مجبور به پرداخت 20 میلیون دلار شده بود.
 
شرکت فاکس قرن بیستم  در بیانیه‌ای اعلام کرد که وی همزمان از ریاست شبکه فاکس بیزینس و ایستگاه های تلویزیونی فاکس نیز کناره گیری کرده است.
 
پیش از این نیویورک تایمز گزارش داد که رودی بختیار، یکی دیگر از کارمندان سابق شبکه فاکس نیز راجر ایلز را به "آزار جنسی" متهم کرده بود. بر اساس این گزارش، راجر ایلز که سمت ارشدی داشت، به رودی بختیار در سال 2006 وعده داده بود که او را خبرنگار تمام وقت شبکه فاکس در واشنگتن کند.
منبع: تسنیم
برچسب ها: فساد ، اخلاقی ، مدارس
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
روی خط خبر