تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
13

تیر خلاص مهدی ترابی بر پیکر پرسپولیس

  • کد خبر : 100080
  • 15 شهریور 1399 - 13:00
تیر خلاص مهدی ترابی بر پیکر پرسپولیس

جمهوریت: هافبک تیم فوتبال پرسپولیس حاضر به ماندن در این تیم نشد. به گزارش پارس فوتبال؛ مهدی ترابی پس از کش و قوس های فراوان تصمیم قطعی خود را مبنی بر خروج از جمع شاگردان یحیی گل محمدی گرفت. هافبک فصل گذشته سرخپوشان پایتخت به محض اتمام بازی های فصل جاری فوتبال باشگاهی کشور اقدام […]

جمهوریت: هافبک تیم فوتبال پرسپولیس حاضر به ماندن در این تیم نشد.

به گزارش پارس فوتبال؛ مهدی ترابی پس از کش و قوس های فراوان تصمیم قطعی خود را مبنی بر خروج از جمع شاگردان یحیی گل محمدی گرفت.

هافبک فصل گذشته سرخپوشان پایتخت به محض اتمام بازی های فصل جاری فوتبال باشگاهی کشور اقدام به فسخ قرارداد خود با این باشگاه کرد تا سرخپوشان را نیز بابت ترانسفرش به کشور قطر بی نصیب بگذارد. این در حالیست که ترابی می توانست با دریافت ۴۰ میلیون تومان دیگر از قرارداد میلیاردی از پرسپولیس، سهم قابل توجهی از انتقال خود به لیگ ستارگان قطر را به باشگاه پرسپولیس بدهد که این روزها مشکلات مالی فراوانی را پشت سر می گذارد.

ترابی در تماس اخیر خود با مسئولان تیم عنوان کرده است به دلیل مسائل شخصی مجبور به لژیونرشدن است. از این رو عازم کشور قطر شده تا بتواند قراردادی دوساله را با یکی از تیم های این کشور که پیشنهاد شگفت انگیزی هم داده است ببندد.

به احتمال فراوان این بازیکن ظرف ۲۴ ساعت آینده قرارداد خود را با تیم قطری فصل آینده اش رسمی می کند.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=100080

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰